I tubi di u Laboratoriu

News

China High quality Diosmin 520-27-4 venditore di fabricazione

Diosminehè stata prima isolata da a pianta di figwort (Scrophularia nodosaL.) in u 1925 è hè stata aduprata da u 1969 com'è una terapia naturali per trattà diverse cundizione, cum'è hemorrhoids, varices, insufficiency venous è ulcere di i gambe.

A diosmina hè un flavonoide chì si trova più cumunimenti in l'agrumi.I flavonoidi sò cumposti vegetali chì anu proprietà antioxidanti, chì prutegge u vostru corpu da a inflammazioni è molécule inestabile chjamate radicali liberi.

1

Diosmine hè più largamente utilizatu in cumbinazioni cù l'hesperidin per trattà l'hemorrhoids, ulcere di a pelle da stasi venosa, è linfedema post-chirurgia.

Hesperidin, solu o in cumbinazioni cù altri bioflavonoidi di agrumi (cum'è Diosmin), un tipu di pigmentu vegetale chì si trova principalmente in l'agrumi.L'aranciu, u pompelmo, u limone è i mandarini cuntenenu tutti l'esperidina, chì hè ancu dispunibule in forma di supplementu.

Sicondu a funzione simili di Diosmin è Hesperidin, hè di solitu esse fatta mistura Diosmin Hesperidin cum'è 9: 1.

Mélange de Diosmin Hesperidin, hè indicatu per u trattamentu di l'insufficienza venosa idiopatica o organica o l'insufficienza linfatica crònica cù sintomi chì si manifestanu in i gammi cum'è:
Sensazione di pesantezza in i gammi.

Footsore.

Gambe gonfiate à a fine di u ghjornu.

Spasticità musculare di notte.

Diosmin Hesperidin minxture hè ancu usatu per trattà i sintomi di l'emorroidi aguti è l'hemorroidi cronichi cù manifestazioni cumuni cum'è:
Sangue in l'urina, di solitu rossu brillanti Sangue sintimu pisanti in u spinu Dolore in l'anu durante è dopu a defecazione, o pò esse sordi in tuttu u ghjornu, soprattuttu quandu u paci hè pusatu.

Sentite l'hemorrhoids prolapse fora di l'anus.

 

Xiamen Neore pharmaceutical hè un venditore prufessiunale di fabricazione per a mistura di Diosmin, Hesperidin è Diosmin Hesperidin.Pudemu furnisce diverse dimensioni parziale per normale o microniazed secondu u requisitu di u cliente.


Tempu di pubblicazione: 28-oct-2022